Thursday, April 1, 2010

boring

gua rasa tepu. boring. gua rasa gua makin tumpul. dah tak laju macam dulu. mungkin sebab dah gemuk. dulu gua kurus.

gua rasa 2010 ni gua tak produktif mana. keje perlahan. gua merungut bukan sebab cikgu-cikgu merungut. gua tak kisah sape2 nak merungut. gua tak tau keje diorang macam mana walaupun adik kakak gua cikgu. adik gua jadi cikgu jaga stor. gua tak paham apasal dia blaja sampai kat sydney kena jaga stor. gua rasa pengetua dia tak betul.

gua tgk tok jib rasmikan majlis profesor. gua tgk profesor mesti ada janggut. gua pun ada janggut. tapi gua bukan profesor. nak ikut nabi bela janggut tapi kadang-kadang gua pakai seluar pendek jugak.

gua rasa tak tenteram. hari ni gua nak balik baca yasin walaupun kawan-kawan gua kata bidaah.

p/s: gua lelaki. so, gua bukan pms okay

2 comments:

  1. menarik perkataan bidaah tu. hehe.
    although i don't usually recite yaseen on friday nights, i'd prefer al-mulk :P

    ReplyDelete
  2. nihadriz: umoh mung banyok kitab arab, sebab tu mung tau mane hok bidaah mane hok dok

    ReplyDelete